Vállalatunk 2003. augusztus 19. óta rendelkezik az MSZ EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2001) szabvány szerinti minőségirányítási rendszer tanúsítvánnyal.

2009 szeptemberében sikeresen tanúsíttattuk az MSZ EN ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008) szabvány szerint továbbfejlesztett rendszerünket.

A Nokia Solutions and Networks TraffiCOM Kft. ügyvezetése és valamennyi dolgozója tudatában van annak a felelősségnek, amely a szolgáltatásaink minőségi és megbízhatósági követelményei miatt ráhárul.

A társaság által végzett tevékenység egyenletes minőségi színvonalát a vezetői és munkavállalói elkötelezettséggel, a vezetők és a beosztott munkatársak szakmai képzettségének folyamatos fejlesztésével, minőségorientált gondolkodásmód kialakításával és fenntartásával, minősített beszállítóink és alvállalkozóink segítségével kívánjuk biztosítani. Vállalatunk vezetése teljes elkötelezettséget vállal a megrendelői igények maradéktalan teljesítéséért, a minőségpolitikai célok megvalósításáért, a minőségirányítási rendszer működtetéséért, annak állandó fejlesztéséért.

Minőségpolitika

A Nokia Solutions and Networks TraffiCOM Kft.

  • az adatátviteli szolgáltatás,
  • magánhálózatok létrehozása és üzemeltetése,
  • a távközlési infrastruktúra hasznosítása,
  • és az optikai hálózatok fenntartása területein tevékenykedik.

A magas minőségi színvonal, a folyamatos fejlesztés, a vevőközpontú szemlélet előtérbe helyezése eredményezi a vevői elégedettség hosszú távú biztosítását.

Vevői elégedettség fokozása érdekében a munkatársak:

  • a vevők követelményeit az igényeknek megfelelően teljesítik,
  • az üzleti partnerekkel eredményes együttműködést alakítanak ki,
  • a társadalom és az érdekelt felek igényeit, elvárásait figyelembe veszik,
  • a minőségirányítási rendszer eredményességét folyamatosan fejlesztik,
  • a folyamatok hatékonyságát rendszeresen javítják,
  • tényeken alapuló döntéseket hoznak,
  • tudásukat folyamatosan fejlesztik,
  • tevékenységüket tudatosan és elkötelezetten végzik,
  • csapatmunkát alkalmaznak a szakmai feladatok hatékony megoldására.

A Nokia Solutions and Networks TraffiCOM Kft. minden vezetőjének feladata, hogy tevékenységét a minőségpolitika elvei szerint végezze, és ezt valamennyi munkatársától megkövetelje.